Tuesday, January 12, 2010

VoGue NeWs...

Td masa kelas Rekabentuk BM, ade bdk pompuan 2 org kena histeria...riuh rendah n kecoh kelas..En Arif panik tp nsb baik dia cool. Lectrur lelaki biasa la.dorg kuat. Klu pompuan aku xtau la cmne dia handle. Aku..??? mesti la tkt n cuak gler. bygkn ayatul Kursi pon aku leh lpe padahal selalu baca pas solat. nsb baik pidah kat sebelah.dia kuat..aku ni lemah semangat. kesian kat bdk2 tu..satu hal lg...mlm2 ni umh dpn aku baling mercun plak..dhla dkt ngn bilik aku... mau xngamok aku.terkejut..rupa2nya bdk2 umh lili...hish,geramnya.kan dh kena maki berbakul2..apapun kak minta maaf adk2 yer...

1 comment:

  1. Wei nora... budak tu jual x mercun. kalu jual aku nak beli 1kg.. nak masak sambal cili padi + mercun. sedap tu. kalau makan terngkat kaki & bahu.. yamieeeeeee....

    ReplyDelete