Monday, January 18, 2010

Percutian yang Singkat

Korg,cti hujung minggu lps aku g bercuti...hehehe...g umh room mate aku yana..seronok..dia bwk aku p pantai BNO. Best..angin sepoi2 bahasa. Mak yana? Masak mcm2 bg aku makan.. Kenyang gler. mmg aku sihat la dok sana.hehehehe. aku naik moto masa p umh yana tu..dia yg bwk naik moto Eigo. mau lenguh n sakit pinggang den dibuetnye...pastu time balik ke tg Malim plak moto tu pancit. Adoi, sakitnye menunggu pomen2 dtg. tp xde la time tu cti so nsb baik adk yana ade. dia ngn kwn dia yg tlg betulkn..tp ktorg xbalik naik moto tau sbb tayar moto tu dah pecah. Kwn adk yana yg antr sampai ke rumah. Alhamdulillah, semuanya selamat...hehehe...

2 comments:

  1. Macam Mana x pancit.. yang naik semua mak2 orang... berat sangat.. moto tu kalu pandai menjerit.. mesti dia menjerit... Nama moto ego... mesti ego kan? yang x tahan tu.. siap tayar pecah lagi.. hebat lah Nora dengan Yana ni..

    ReplyDelete
  2. Lucu lah cerita engakau ni nora....

    ReplyDelete