Friday, January 1, 2010

Selamat Tahun Baru 2010 dan Salam Maal Hijrah

Selamat Tahun Baru aku ucpkn pd sape2 yg terserempak dgn blog aku ni... blog ni mmg baru je lg n aku xde masa nk update n mskkn cerita2 baru..aku rasa blog aku ni m'bosankan. Biasa la aku br je berjinak2 ngn blog ni..xpandai lg..
Pada thn baru ni semua org nak wt azam baru n xterkecuali jgk aku...tp apa azam aku biarlah rahsia...nnt kalau tercapai aku akn bgtau korg sume..Tinggal setahun je lagi aku nk stdy kt upsi ni. sblm aku terlupa,thn ni umo aku dah meningkat m'jd 23 thn...huhuhuhu...cptnya masa berlalu. Rasa tkt nk menghadapi cabaran2 dan liku2 hidup. Mampukah aku menghadapinya??? k,nnt ada masa aku taip lg kt sini..skrg ni zaman dh moden,so xpyh susah2 beli diari n tulis..just on internet je..tp kalau xde internet cmne ek??

No comments:

Post a Comment