Saturday, January 9, 2010

Jangan ada sifat dengki & iri hati...

Ha...aku nk pesan kat korg sume yg baca blog ni termasuk diri aku sndr..jauhilah sikap dan sifat iri hati sbb ia boleh memakan diri korg sume..kalau xcaye cbe r try penyakit PHD ni..korg akn tension, hati xsenang,xbahagia asyk nk mrh2 jer..mmg la kita manusia mmg ada semua perasaan termasuk la perasaan ni...aku yg bljr kt UPSI ni mmg la jeles bila member2 dpt result dekan setiap sem...tp bila aku pikir2 balik, renung2 n muhasabah diri barulah aku dpt kesimpulannya...buat apa nk ikut org lain..kita tau la kemampuan diri kita.korg tau tak, bg aku study ni kena enjoy dan xleh tension2 sgt...mls la plak nk cter pjg..aku ngntuk nnt aku sambung lg esk k....aDiOs....

1 comment:

  1. aku sokong 100%... lepas ni sape dengki dengan ko bg tau kat aku.. nanti kita gi serang ramai2.. DENGAN KEKUTAN BULAN AKAN MENGHUKUM MU.. Power rangers.....

    ReplyDelete